Hulp nodig? We helpen je graag

“Ik ging permanent stoppen met lenzen, maar zou nu niets anders meer willen” In gesprek over een eerste lenzen ervaring  met tevreden LensOnline-klant Jolien Impens (23) Hoelang ben je al lensdrager en hoe was jouw...

“Ik ging permanent stoppen met lenzen, maar zou nu niets anders meer willen”

In gesprek over een eerste lenzen ervaring
 met tevreden LensOnline-klant Jolien Impens (23)

Hoelang ben je al lensdrager en hoe was jouw eerste lenzen ervaring?

Jolien: Nog maar een jaar of vijf. Ik droeg jarenlang een bril, maar vond het storend. In de zomer schoof hij van mijn neus, in de winter dampte hij dan weer aan… Het werkte op mijn systeem, dus wilde ik overschakelen naar lenzen. 

Mijn eerste lenzen ervaring was echter niet zo positief. Ik kreeg bij mijn vorige opticien maar één keuze voorgeschoteld en die lenzen deden dan ook nog eens pijn. Mijn ogen zijn namelijk droog en gevoelig door m’n kantoorjob. Ik zwoer toen er permanent mee te stoppen, maar mijn nieuwe opticien, optiekzaak Van Impe in Erpe-Mere, wist raad!

lenzen ervaring

Wat raadden zij je aan?

Jolien: Optiekzaak Van Impe liet me enkele modellen proberen die verschilden op vlak van zachtheid en vochtigheid. Door eerst een oogmeting te doen en met hen in gesprek te gaan over m’n ogen, kwamen we vrij snel tot de ideale match. Ik draag nu EyeDefinition INTENSIVE.

Wist je toen al dat Optiek Van Impe samenwerkt met LensOnline?

Jolien: Nee. Ze hebben me dat erna uitgelegd, zodat ik wist dat ik zelf online mijn lenzen kan bestellen. Handig! Dat de service zo goed is, werd me bewezen toen mijn lens eens scheurde. Ik ging naar de opticien voor hulp, die op haar beurt LensOnline contacteerde. LensOnline heeft me vervolgens gratis én heel snel nieuwe lenzen toegestuurd, zonder daar een probleem van te maken. Dat gaf een heel fijn gevoel.

lenzen ervaring 3

Wat vind je fijn aan de werking van LensOnline?

Jolien: Dat ze de contactketen zo kort mogelijk maken. Ik sta als klant zowel dicht bij LensOnline die de lenzen aanbiedt, als bij de opticien die mijn oogmetingen doet en me adviseert. Ik weet dus altijd waar ik terechtkan.

Ga je vaak langs bij je opticien?

Jolien: Ja, elk halfjaar! Ik zit veel voor mijn laptop en dat zorgt helaas voor droge ogen. Mijn opticien raadde me om die reden tweejaarlijkse lensmetingen aan om het van dichtbij op te volgen. Zo kunnen ze bijsturen waar nodig.

Als m’n ogen achteruit zijn gegaan of er is een andere aanpassing nodig, bestelt ze meteen het juiste product. En als er niets verandert, bestel ik zelf online. Ik ga het dan wel steeds bij Van Impe halen, dat is dicht bij mijn werk én ik betaal geen verzendkosten..

Waarom zou je LensOnline aanbevelen voor een goede lenzen ervaring?

Jolien: Voor de goede service. Je kunt vlot online bestellen, ziet je bestelgeschiedenis én er is altijd wel een leuke actie lopende. Ofwel een pakketdeal, ofwel een klein cadeautje… Ik ben alleszins altijd benieuwd als ik de website open. Daarnaast vind ik de kwaliteit van lenzen een groot verschil met mijn vorige aanbieder. Samengevat: Goede lenzen ervaring, ik ben een zeer tevreden klant (lacht)!

Deel hier ook jouw lenzen ervaring met LensOnline en help andere ook een juiste keuze te maken!

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Andere leuke artikelen:

Inhoudsopgave

Bedankt!

We hebben je inschrijving goed ontvangen. We nemen zo snel mogelijk contact met je op ter bevestiging van de afspraak.

Tot dan!